fredag den 2. september 2016

Fyldte peberfrugter

Jeg kan huske disse fra jeg var barn, og det er virkelig en god måde at få lidt grønt ind i hverdagen og få bugt med kødsovsen fra dagen før. Så fedt når der lige er noget nemt man kan bikse sammen og som bare ser og smager lækkert.
Disse blev serveret med pasta m/hjemmelavet pesto, grøn salat og en stor skål ris til manden som ikke er til pesto, og så selvfølgelig vores gode madbrød.



Ca. til 4 personer

6 peberfrugter røde/gule 
Pæn rest af ynglings kødsovsen 
1 stor pose revet ost

Vask peberfrugterne, skær dem over og fjern kernehuset ( jeg syntes det er pænt at få stilken med, så jeg starter med at skære stilken igennem og så videre ned i peberfrugten - stilken er også med til at holde lidt på peberfrugtens facon )
Stil dem på bagepapir beklædt bradepande, tænd oven på 200 grader.

Varm kødsovsen godt igennem og fordel den i peberfrugterne, drys med revet ost og stil dem i oven på midterste rille, de skal kun lige have 15-20 min. så de ikke bliver helt bløde, men stadig har bid.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar